perjantai 19. kesäkuuta 2015

Muutos suunnitelmiin

Se pilalle mennyt lenkki jäi kaivelemaan. Jäi kaivamaan niin että yön pimeinä tunteina mietin jätänkö leikin tähän. Kun olen niin hidas ja kaikkea,  edes sitä vitosta pystynyt vetämään kunnolla.

Aamulla muutaman tunnin unien jälkeen tajusin että tämä juokseminen oli vielä pari kuukautta sitten kivaa. Silloin juoksin määriä mitä silloin huvitti ja sellaista vauhtia mikä tuntui silloin hyvältä. Ilman tavoitteita, silloin puolikas oli vielä haave.

Nyt puolikas on tavoite jonka eteen juoksen ohjelman mukaan. Ohjelma on netistä napattu, ei minulle tehty. Tänään Minä koskin siihen, punakynällä. 
Tämän myötä luovuin aikatavoitteestani (02.30) puolikkaalle, olkoot se sitten seuraavan puolikkaan tavoite. 
Nyt lähdetään voittamaan matkaa ja minua, ensi kerralla aikaa.

Suttasin toisen reippaan, lyhyen lenkin yli ja vaihdoin sen tilalle toisen vähän pidemmän ja hitaamman. Lenkin, jolloin saan mennä juuri sitä vauhtia mitä haluan.
Kilometrimäärät vaihtelee viikoittain, kasvaa joka viikko. (Naurattaa nämä mun "pitkät", toisille ne kun on jotain 20km :D)
Nyt se näyttää ensiviikolla suunnilleen tältä:

Ma: vapaa
Ti: reipas 5km
Ke: uinti/pyöräily/kävely max120syke
To:pitkä hidas 8km
Pe: uinti/pyöräily/kävely max120syke
La:vapaa
Su: pitkä hidas 10km





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti